lunes, enero 12, 2009

BRICONSEYU LLÏONÉS

Nuestro amigo Leñador nos envía un "Briconseyu" que, estamos seguros, tendrá una gran aceptación entre los amigos visitantes de nuestro blog.

Como muy bien indica "Leñador", este "briconseyu" puede aplicarse no solamente al calendario del Diario de León sino a todos aquellos elementos contaminados por el "SPAM malicioso" que lleva tiempo contaminando nuestras vidas.

Si tenéis dudas sobre la situación del SPAM podéis ver las dos versiones "Cun tara" y "Correxíu" en el siguiente enlace:

http://astielladeribesla.blogspot.com/2009/01/correicin-derrores-calendariu-del.html

Encontraréis el Briconseyu primero en leonés y a continuación la traducción al castellano, tal y como nos lo ha enviado Leñador.

Así que ¡ANIMO Y.... A POR EL SPAM!!!

Nosoutros, supongu que cumu outros mueitos, ficimos el calendariu 2009 del Diariu de Llión, feichu esti añu cuna collaboración de los nuesos collacios de RAIGAÑU y que recueye desemeyadas semeyas de xuegos llariegos llïoneses. A la hora la composición gráfica de la obra, contaminoúse cun un elementu estrañu dafeichu que distorsiona'l conxuntu y nun ye na prestosu.

Pur eisu L'ASTIELLA proponvos una tareya pa estos primeiros días del añu entrante que consiste en correxire las taras alcontradas nel calendariu que pulu más ta perfeutu. Esta xeira tamién ye fautible n'outros mueitos testos y espublizaciones onde se repite´l mesmu gazapu de mou indefeutible. Nun ye mas qu´un "spam" indeseyable, que nun cuesta na esborriar ou tapare, ya que manca la vista. Cumu'l vraeiru "spam" de momentu nun ye posible fuliminalu dende'l raigón peru tamos trabayandu pur eillu, y ca vegada somos más.

MATERIAL:
Pa esti llabor basta una fueya papel y unas tixeiras cun un poucu de cola, ou tamién ye posible usare pegadiellas autoadhesivas que podéis mercar en cualisquier tienda'l ramu de papelería, ou del motivu que más vos preste. Inclusu cinta adhesiva nidia tipu cinta aislante, tolas posibilidaes son meyores que nun podere disfrutare del prestosu calendariu ou sufrire tol añu cuna vista la tara.

TORNA AL CASTIELLAN

Nosotros, supongo que como otros muchos, hemos hecho el calendario del 2009 del Diario de León, hecho este año con la colaboración de nuestros compañeros de RAIGAÑU y que recoge diferentes imágenes de juegos tradicionales leoneses. En el momento de la composición gráfica de la obra, se contaminó con un elemento verdaderamente ajeno, que altera el conjunto y no es nada bonito.

Por eso L'ASTIELLA os propone una tarea para estos primeros días del año, que consiste en corregir los defectos encontrados en el calendario que por lo demás está perfecto. Este trabajo también es factible en otros muchos textos y publicaciones donde se repite el mismo error de forma indefectible. No es mas que un "spam indeseable" (=correo basura) que no cuesta nada borrar o tapar ya que hace daño a la vista. Como el verdadero "spam" no es posible de momento eliminarlo de raiz pero estamos trabajando por ello y cada vez somos más.

MATERIAL:
Para este trabajo basta una hoja de papel y unas tijeras con un poco de pegamento, o también es posible usar pegatinas autoadhesivas que podéis comprar en cualquier tienda del ramo de papelería, o del motivo que os guste más. Incluso cinta adhesiva blanca tipo cinta aislante, todas las posibilidades son mejores que no poder disfrutar del precioso calendario o sufrir todo el año con la vista del defecto.

No hay comentarios: