lunes, enero 05, 2009

Carta a los Reis Magos

Nuestra amiga Lláncara nos envía la siguiente carta a los Reyes Magos. Está escrita en leonés y estamos seguros de que todos, con un pequeño esfuerzo, podréis entendela.

Contrariamente a nuestra costumbre, en esta ocasión no hay negrillas. Opina el Húsar que toda ella debiera llevarlas, sin embargo se pregunta si no pedirá Lláncara demasiado. Toda su carta podría resumirse, como los mandamientos, en dos. Justicia para el País Leonés y sentido común para los políticos ¡Ahí es nada!

¡Pobres Reyes Magos si tienen que cambiar a los políticos ¿leoneses?! ¡¡¡Con toda su magia y santidad les va a resultar difícil!!!

Queridos Reis Magos:

Bien sei que teneis trabayu abondu n'estas datas, pese a tou vou pedivos unas cuantas cousinas pa tolos llïoneses. Entamandu pulos políticos que son los que tienen el sartén pul mangu... vosoutros yá pescanciais.

Pal cabezaleiru de l'autonosuya, ye urxente una pareya estable, que se quieran enforma y deixe de querere tantu a los demás. Pa doña Isabel, la presi de la Dipu, un abriguín de pieles que la probe anda, cumu Cruella de Vil, a la geta del de piel de lleona, que ye'l que nun tien entá. Pa los del PP, coherencia en grandes dosis, tila pa los nervios y un manual d'hestoria y cultura llïonesa.

Pa Rodriguez Zapatero una axenda y una mapa, que sepa ónde tamos. Que s'alcuerde de poner industrias que traigan xente y que la mocedá nun tenga que marchare d´eiquí. Un Hospital Comarcal pa La Bañeza-Astorga, el circuitu de velocidá, meyores carreteiras... Que nun nos ponga lu que naide quier: vertedeiros, llíneas d'Alta Tensión que destruyan la nuesa montaña, pantanos que riegen outras tierras, etc.

Pa los de la UPL un estuche de manicura pa que seyan a amosare las garras bien atuldadinas, que tengan cuidadín cunos socios de gobiernu de la "capi" y que nun deixen entrare los raposos qu'andan sueltos.

Y lu cimeiru: que tolos políticos deprendan LLÏONÉS, que va chegare l´autonomía y va pillayes cunos deberes ensin facere. Los de la UPL que den exemplu y que faigan cursus aceleráos y que aprueben cun nota.

You fui bona este añu, cumu siempres, anque digan que sou rempondona, pedigueña y que reburdiu tol ratu. You quieru un perióidicu pa que tola xente seya a espresare la sua opinión llibremente.

Pa finar, un deseyu de parte de tola Rexión Llïonesa: ¡¡¡AUTONOMÍA!!! anque tengais que facere maxa ou conxuros, peru mirai que nos vamos faciendu vieyos y yá tamos cansos de glayare. Nun seya que dalgún lloucu, mui cuerdu y mui fartu, faiga dalguna fatada...

N´esti añu de crisis, outru más, nun nos deixeis arrequeixáos. Dainos fuercias pa segire lluitandu pula nuesa tierra.

Post-data: Yá vos puse unas copinas d'oruxu y unas rosquillas al lláu del Ramu. Tamién hai unas fueyas en brancu pa que nos deis idegas y sofitu pa preparare´l 1100 Aniversariu del Reinu de Llión.

Perdonai los erros. Salú, paz y prosperidá pa tolos Llïoneses nel 2009.

LLANCARA

No hay comentarios: